Sunday, November 18, 2012

pematangan hidup

Ujian demi ujian... 

kita sedih!!>..hohohohooho =(  kita di uji lagi... kita tahu setiap hamba Allah akan di uji....dan dengan ujian yang berbeza...DAnnn kita tak sangka kita di beri ujian se berat ini... untuk saat-saat ini kita rasa mauu p jauh2 dari dunia perak ini.... kita serabut sangatttt!!!!!!!......tapi sejauh mana kita boleh lari dari ujian ini.

tiap2 malam kita tidooo kita sembang sorang-sorang dengan buah hati kita ( cek tek).. dan peluk dia kuat-kuat... sebenarnya kita tak tauuu nak luah kat sapa... nak tenangkan hati kita dan jiwa kita nieee.... hanya Allah swt saja tauuu betapa sedihnyaaa kitaaa.

lemah badan kitaa... lemah lagi badan si penanggung... kita dah cuba tenangkan diaa... cuba bagi kekuatan kat diaaa... tapi hakikatnyaaa.... kita sendiri tidak tenang... tidak kuat... dan tidak bersemangat!!!>... 

kita dah cuba untuk tahan air mata kita... tapi dia tetap juga mahu keluar dengan lajunyaaaa..... so camne kita nak tipu diri kitaaa yang kita kuattt!!!>...sesungguhnyaaa kita insan yang lemah dan tersangat lemah.




lagu ini untuk orang-orang yang berduka macam kitaaaa.... ujian adalah pematangan hidup kita sebagai hamba Allah swt...  semoga lagu ini boleh mengubat rindu kita

mood : sayang cek tek~ walaupun cek tek adalah buatan manusia...namunnn cek tek adalah chinta hati kitaaa  ♥♥♥ .... kita sayang cek tek ketat-ketat.







No comments:

Post a Comment