Saturday, July 7, 2012

Yang Terindah

Salam.. kabare??? moga sihat-sihat ajeeee ^__^ ..... now kita di subang jua.. mau habiskan cuti sem yang ada ini dengan kerja!!!>... hikhik baru mau cari kerja..!!!... doakan kita dapat kerja part time yang best2 esok nuhhhh/// woooooooooooOOOOO.~

Selamat Tinggal Tg Malim

pejam celik pejam celik cukup sebulan kita berkampung di tg malim... teramat gigihhhh mauu siapkan fyp kita... xoxoxoxo!!! Tetapi tidak sempat jua di siapkan sepenuhnya.... tapi Okei la jugak dlm 50% dh siappp..HoowwwYeahhhhhHHHH!!!! .. semuanya berkat pertolongan kawan2 kita esp pak encik kita... wwOOOO teramat besar jasa beliau pada kita... kiTa pun idakk mampu mau membalasnya.

bantuan pak encik kita... siap sudahhhh part dia
ting tOng mesej kita berbnyii... cik anis mesej kita tadi... sedihhh pulak bila baca msj dia... mesejnya upenya begini " &%%%% boring la/... rinduuuu " hohohoho :( kita pun sedih...rindu kat kakak2 kita..pak encik kita... dan .. ayah kita..hikhik en samad... rinduuu buat kerja sama2, lepak sama2, tido sama2 dan semua sama2... yg lucunya... terkantoi pun sama2.... hikhikhik...wink!!! wink!!!... kita hepi sebab ada kawan sebaik mereka2 itu.

Dan ini pabila ayahanda kami tiada... so kami apa lagi ... melakukan hobi2 yang kami selalu buat.. 
1) bermain
2) bersembang
3) bertidur
4) bergambar

kakak kita bersama hp-nya dan kita peace!!!

anggun tak kakak anis kita??? 

kami berdua punya minat sama... suka tidur, suka main, dan suka bergambar
Dan sekarang semuanya tinggal kenangan..sebab lab kami akan di kosongkan esok (sabtu / 07 julai 2012) dan akan berpindah ke lab baru... semua ruang yang telah digunakan sudah menjadi kenangan.. Before this... fyp will be cntinue to the next sem .. dengan wajah baru, suasana baru...tapi idea lama, kawan lama dan projek pistol lama..hikhik... lastlyy... terima kasih pada semua!!!...adenoid sayang semua....Jom tidooOO zzzzZZZZZzzzz!!!!

4 comments:

  1. Salam. Cantiknya blog, berwajah baru. Polkadot tu,
    suka tengok.

    ReplyDelete
  2. tq acik..acik pun blh bt mcm tu jgk... acik ti free kte bg kod tuk acik copy n paste kat gadget acik yg xnk bg org copy tu...

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan, jmput follow kmbali :)

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan... ok ti kita follow mama

    ReplyDelete