Thursday, July 19, 2012

hari yang paling tak best :(

salam semua... aduiiiii susah betul mau dapat line tenet malam nieee.... cuba banyak2 kali baru dapat...fuHHHHh  stressss sTrESssss!!!!

todayyy.... ari yang paling kita tak sukaaa... tempat kerjaaa buat kita jadi hoTTt... semuaaa benda yang kita buattt semuaa tak kena di mata miss tueee... Jomm KITA buat ketupatt before ramadhan dua hari lagii.. kita sedih dan terkilan sgt dengan layanan dia miss chow (bukan nama sebenar) .... dia terlalu berlagak dengan kita..apa yang kita buat semua tak kena.... semua salah pada mata dia.. padahal kita dah cuba yang terbaik untuk ambik hati dia.

tetiba je depan umah... dengan muka sedihhh...sampai along kita pun perasan,,,.hikhik...sedih tahapp gaban... kena marahh!!! WaaAAAaaaaaa!!!!!!!!!!.......

mungkin kita tak sempurna depan mata miss chow.. dan mungkin kita bukan di lahirkan menjadi sebagai jurujual yang tugasnya melayan customer...sbb tueee kita nampak kerdil, lembap dan tidak cekap menguruskan bisnes.. Ya Allah berikan Aku kekuatan menghadapi semua ini... sekiann!!!


2 comments:

  1. Jangan sedih2. Biasalah bila bekerja, ada masa kena marah. Biarkan saja. Yang penting hepi selalu. Selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  2. skrg dah ok dah acik... mekacih atas nasihat,.. selamat berpuasa juga kat acik n fmli.. rndu dan sayang acikk!!!!

    ReplyDelete