Thursday, September 6, 2012

kenduri kendara

sorang demi sorang kawan adenoid mendirikan masjid... so sebagai kawan kita tumpang gembira...hikhik~ oleh hal demikiannnnnnn adenoid mengucapkan selamat pengantin baru kepada kawan baik adenoid iaitu ayu dan cik sah kerana sudah bergelar isteri orangggggg...... moga kekal hingga ke akhir hayat...amin :)

wedding Ayu dan Anuar


majlis yang berlangsung pada 2 syawal bersamaan 20hb/8/2012.. makcik ayu nie kawan baik, tidur sebantal dengan adenoid sepanjang adenoid belajar di universiti.. 3 tahun stengah adenoid kenal dan kawan dengan dia... susah senang bersama... apa yang adenoid tahu... dia kenal, bercinta dengan suami dia sudah lebih 5 tahunn... tahniah untuk makcik dan pakcik!!!>///.. tema wedding dieorang grey!!!..sebab tue adenoid pakai grey colour!!! huhuhu

ambik seru dri mak encik ..puan ayu

mencari berkat di majlis orang

wedding Sarah dan Saiful


majlis cik sah berlangsung sehari selepas mjlis ayu... iaitu pada 3 syawal bersamaan 21hb/8/2012...walaupun ciksah dah sah bertukar status puan.. namun kami tetap panggil dia cik sah... hihihi... cik sah ni kawan baik adenoid masa zaman sekolah dulu tauuu... semua cerita, rahsia kami share bersama... sampai dulu keluar dating pun bersama... kononnya nyelaaa!!!>. tue cerita lama... tapi bila di pikir balikkk.. kelakar pun ada..wink!! wink!!!

muka berseri2 cik sah dan abg epul
tema wedding cik sah plak merahh menyalaaaaaa... tapi xde baju.. main belasah..janji ada merah2 siket....

geng senget..eja

kawan baik adenoid

geng gaduh-pejo

lastly..tahniah untuk anda semuaaa....selamat bergelar puan, dan selamat menjalani kehidupan alam rumahtangga dan semoga dapat baby!!!...hehehe... 

tidak dilupakan... ucapan tahniah kepada eja dan matju kerna telah selamat melangsungkan majlis pertunangan mereka pada syawal ke lima... sori xdapat attend sbb kena balik kL awai..bty thniahhhhh sayangg bucuk masam!!!

-ending-

No comments:

Post a Comment